Sportmaster topbillede

Sportskæde går ægte omnichannel på to år

En fælles ambition om at blive en ægte omnichannel virksomhed kulminerede, da SPORTMASTER vandt guld til E-handelsprisen 2015 i kategorien ‘Bedste omnichannel virksomhed’. På kun to år har Danmarks største sportskæde opnået imponerende resultater ved at operere på tværs af deres kanaler i samarbejde med Adapt. 

 

SPORTMASTER er Danmarks største sportskæde med over 100 butikker, 700.000 klubmedlemmer samt en succesfuld webshop. 

 

SPORTMASTERs webshop var førhen den mindste butik ift. omsætning - nu er det den største. Det gjorde vi på kun to år.

 

Omnichannel handler om at få kanalerne til at arbejde sammen. I dag får brugerne en unik oplevelse på tværs af alle SPORTMASTERs touchpoints.

Sportmaster quotes

"Adapt er en professionel og dygtig sparringspartner, som lige fra starten af har haft en god forståelse for vores forretning. På få år er vi blevet en ægte omnichannel virksomhed, som har opnået gode resultater ved at operere på de forskellige kanalers betingelser. Det skyldes blandt andet Adapts kompetente tilgang til e-handel og vores fælles fokus på brugervenlighed og konvertering. Derudover har Adapts integration af Drupal med vores backend givet os en omnichannel platform, der kan håndtere de store datamængder hurtigt og fleksibelt. Vi kan varmt anbefale Adapt som digital samarbejdspartner".

Aleksander Due-Rasmussen
Ecommerce manager

Sportmaster collage

En sømløs oplevelse på tværs af kanaler