Optimering

Vi kortlægger og optimerer jeres digitale touchpoints hele vejen fra trafik til checkout - og alt derimellem. For os betyder samarbejdet med vores kunder alt, derfor laver vi altid løsninger, der passer præcis til jer og jeres udfordringer, uanset om det er UX, trafik, content, eller analytics.

Konvertering

Alle digitale løsninger har et formål, uanset om det er salg, sign ups, eller at informere. Vi stiller skarpt på jeres fokus, og fremhæver det, så vi kan guide brugerne hen til formålet. Vi har en lang række værktøjer til at analysere og optimere, og vi gennemtester alt, for at sikre os, at det vi leverer, giver resultater - hver gang.

 

A/B test

Når vi snakker konvertering, handler A/B tests om at validere data, for at teste om løsning A eller B er den rigtige vej at gå. Vi sætter løsningerne foran en række mennesker, og tracker vi en lang række data på, hvordan de bruger løsningerne.

 

Performance analyse

Formålet med en performance analyse, er lige præcis performance. Vi sætter succeskriterierne op sammen, og så går vi i gang med at teste. Vi kan altid hjælpe jer med at optimere på jeres site, for at få en højere konverteringsrate.

 

Brugertest

Der er to primære formål med en brugertest. Først og fremmest hjælper det os med at validere vores analyser, ved at bringe det evigt flygtige ‘why’ i spil. Men det er også en effektiv måde at finde frem til, hvad jeres brugeres forventninger til jer er, og hjælper os på den måde med at kunne optimere jeres løsning til jeres målgruppe.

 

Heat maps

Vi bruger heat maps for at kortlægge, hvordan jeres brugere bevæger sig rundt på jeres site. Hvad læser de, hvor klikker de? Ved at optage deres bevægelser, kan vi helt præcist se, hvad de vælger til og fra, og hvor de aldrig bevæger sig hen. Det er en effektiv måde at finde ud af, hvor jeres digitale løsning skal have et løft.

Kunder vi har øget salget for

Trafik

Trafik er en dynamisk og nærmest organisk størrelse. Søgemaskiner bliver konstant opdateret, og deres algoritmer ændret, og vi holder os hele tiden opdateret på deres ændringer. Vi er proaktive, og det vil sige, at vi reagerer hurtigt og effektivt for jer og jeres forretning. Vi hjælper med at vælge de rigtige kanaler, og drive trafikken effektivt på tværs af jeres kanaler.

 

SEO & ASO

Mere end 50 % af alt trafik kommer fra organiske søgninger. For os er SEO en videnskab tilsat en smule kunst - vi sætter fokus på at skabe en synergi mellem relevant content, brugeroplevelser, og sociale medier. Ved at analysere hele jeres ‘search’ setup, sørger vi for, I får den opmærksomhed, I gerne vil have, fra det publikum I gerne vil ramme. Vi kommer med key word targeting, og content anbefalinger, og vi sørger også for, at hele jeres systemarkitektur er optimeret for at mest muligt ud af organiske søgninger. Det samme gælder for App Store Optimering. Vi hjælper jer med at sætte de mest relevante keywords op, og lave det content der driver downloads. Vi hjælper med at lave en strategi, der sørger for at brugerne rater jeres app på det rigtige tidspunkt.

 

SEM

Når vi planlægger en kampagne, analyserer vi altid markedet grundigt, og sørger for vi har et godt billede af konkurrencen, så vi har noget relevant at benchmarke med. På den måde kan vi lave en strategi, der sørger for I får mest værdi, og return-on-investment.

 

SoMe

Har har en udpræget analytisk tilgang til social media strategi. Vores fokus er relevans, og vi hjælper jer med at ramme de kanaler, og det publikum der er mest relevant for jeres forretning. Uanset om vi sigter efter et ‘quick win’ eller en ‘slow burner’, er vores social media kommunikation designet til levere stærkt og positivt engagement.

 

Email

One-size-fits-all findes ikke hos os. Det er stadig brugeren, der er i fokus, og vi laver email-marketing, der er baseret på analyse og indsigt, for at ramme jeres brugere. Vi kan også hjælpe med at lave en strategi og sætte dialog flows op, og sætte vores kreative team i gang med at eksekvere. Eller I kan overtage den derfra. Vi er med på begge dele, og vi er her for at hjælpe.

 

Google Premier Partner logo

 

Display & remarketing

Moderne display og remarketing handler om programmerbar shopping, der er rettet mod jeres målgrupper. Vi hjælper jer med at lave et retning for, hvordan jeres brand skal eksponeres, baseret på de individuelle brugeres adfærd. Overordnet set, er der to muligheder: remarketing, hvor vi hjælper jer med at ramme de mennesker, der allerede har besøgt jeres site. Den anden mulighed, er at ramme dem der endnu ikke har besøgt jeres site, eller måske ikke kender jeres brand, og dermed udvide jeres reach.

Push

Der er en overflod af 'hvornår og hvad' at være opmærksom på, når der udarbejdes en push-strategi, og vi er her for at hjælpe jer med netop det. Vi udvikler retningslinjer og strategier for jeres timing og indhold, og vi hjælper dig med at vælge den motor, der passer bedst til jer, samtidig med vi kører løbende tests og indsamler data, så I altid opdateres om, hvordan jeres opsætning performer.

Channel strategy

Det er ikke alle kanaler, der er lige effektive for jeres forretning, når vi taler trafik. Vi analyserer, vurderer og vælger de kanaler, der kan have størst effekt til prisen. Når vi først har etableret en strategi for at vækste jeres trafik, har vi et dedikeret team, der kan hjælpe jer med at aktivere og optimere på alle relevante kanaler.

Kunder vi har øget trafikken hos

Tracking

Vi hjælper jer med at få indsigt i, hvem jeres mest værdifulde kunder er, og hvordan I udvider jeres eksponering. Vi hjælper jer med at bearbejde dataen, og låse op for de oplysninger, der hjælper med at styre jeres beslutningsproces. På den måde kan i justere jeres medieallokering og jeres budgetter, og personliggøre og forbedre den oplevelse, I leverer, med skræddersyet indhold, tilbud og prognoser. En solid tracking opsætning er den eneste måde at drive løbende forretningsvækst, ved at vide, hvad der virker, og hvad der ikke gør.

 

Analytics setup

Op mod 90 % af de analytics setups vi ser, er der fejl i, på den ene eller anden måde. Vi er her for at fixe dem. Vi sørger for, at alt der skal trackes bliver sat ordentligt op, og at jeres analytics er fejlfrit.

Vi kan hjælpe jer både med at definere jeres KPI’er, og med at implementere de nødvendige rettelser for at opnå dem. 

 

Tag management

Etableringen af et tag management system gør det nemt at styre implementeringen af digitale markedsføringsløsninger. Tag management fungerer også som et fundament for at køre bedre omnichannel oplevelser. Vi har den nødvendige know how til opsætning, og vedligeholdelse af robuste tag management systemer til jeres virksomhed, uanset om det er Google, Adobe og Telium-baseret.

 

Dashboards & Reporting

At have styr på, hvordan annoncerings- og UX KPI'er performer og trender, er afgørende for alle virksomheder. Vi hjælper jer med at få det til at ske ved at oprette dashboards og sørge for, at de altid er opdateret med de data, I har brug for.

Kunder vi har lavet et solidt tracking setup for